fredag den 25. september 2009

1000 hæftninger senere..

Så kom posten endelig.
Og se! Hvad der nu står på mit bord. Og så endda med dansk manual.
Der er virkelig ikke et øje tørt og jeg glæder mig til et par fridage, så jeg kan prøve den.
Måske på søndag?



Resultat! To gamle hakkebrædder at et par symaskiner byttet "næsten" lige over med denne brugte, men som nye Pfaff.
Jeg kan ikke stoppe med at klappe i mine små hænder ;)

Og nu går turen op efter gas, så jeg kan få en kop the .

Ha' en rigtig dejlig dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Hej Kristine.
    Tillykke med den flotte maskine.Hvor er du heldig og ikke mindst hvis du kan finde ud af sådan en det ville jeg ALDRIG kunne (og nej jeg mangler IKKE selvtillid).Glæder mig til at se hvad der kommer ud af maskinarbejdet.Håber du har fået gas og the og kan tage hul på fridagene og arbejdet med maskinen.Kan den fyr ikke selv få sig nogle unger og lade den kat blive neutral og komme ud i friheden????????????Nå det kommer måske ikke lige mig ved,sorry jeg VED det godt.
    God arbejdslyst fra Faster

    SvarSlet
  2. Til lykke med ny erhvervelsen! Den slags gør godt humør. Tak for din hilsen på min blog.

    SvarSlet