mandag den 28. september 2009

Den falske Log cushion

Hehehe....

Godt sur var jeg og temmelig smilende var Nicolas, da han bedrevidende måtte fortælle mig, at jeg da havde læst den opskrift helt forkert og at jeg da havde gjort det meget sværere for mig selv, end det var nødvendigt.
Hmmm.... syntes nok også, at det var noget slemt bøvl. Og den så endda ellers så let ud.
Tsk tsk tsk. Og hvad kan man så lære af det? LÆS OPSKRIFTEN ORDENTLIG INDEN DU GÅR I GANG.





Pris: DK 250,-
$ 49

Puden sælges uden fyld.

Forsendelse: Billigste takst hos Post Danmark





Men altså! Jeg besluttede mig for at gøre den færdig og den er da blevet meget sød alligevel.
Jeg har lavet den af diverse stofrester fra bunken.
Amy Butler fra min søsters julegave købt hos Malika og Rosa. Puha! Jeg kunne bruge rigtig mange penge i deres butik. Der er seriøst mange lækre stoffer og mønstre.
Rester fra min første patchwork plaid, hvor stofferne er købt i Stof og Stil .
Og endelig rester fra min muttis gamle brændekasse. En utømmelig guldgrube af sjove stoffer.
Min mor er nemlig sådan en, som ikke kan gå forbi en genbrugsforretning uden at måtte stikke næsen ind og lure. Og det er ikke sjældent, at hun stolt kommer hjem med en fiks lille sag eller et lækkert stykke stof, som kan bruges til dit eller dat. Hun er en guldklump min mutti ;)

Og endnu en anden ting kom der ud af den "falske pude".
Jeg fik testet det nye vidunder. Og jeg lover jer for, at den er skøn. Spinder som en mis, gør den. Jeg er jo vant til det gamle hakkebrædt, som uden overdrivelse lød som en maskingeværssalve, når den langsomt hakkede sig derudaf.
Og så kan den altså tusinde forskellige ting. Og jeg mener tusinde. Håber at jeg får sat mig så meget ind i den på et tidspkt, at jeg kommmer til at kunne bruge bare end brøkdel af dens evner.
Vi har købt den hos Kjærgaard symaskiner på nettet.
Perfekt handel!
Levering dagen efter bestilling, 2 års garanti på en brugt maskine, en meget go' pris og derudover nummeret større end egentlig bestilt, da han lige havde solgt den anden.
Det kan man da kalde go' service. Dejligt!

Well!
Nu vil jeg smutte ud og handle og så hjem og lave klatkager til Nicolas, når han kommer fra arbejde. Det er da de bedste rester man kan forestille sig ik'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar