tirsdag den 27. oktober 2009

Pink krøller

NEJ!


Det er ikke meningen, at "evighedsblusen" skal have lyserøde krøller hele vejen rundt på bærestykket.
Så tøseflippet er jeg altså ikke mere (har jeg nogensinde været det?)
Nej! Det er simpelthen bare hjælpemarkeringer i forhold til fremtidige indtagninger.

Men for at forberede jer lidt, så er jeg altså ikke sikker på, at blusen slipper helt uden et eller andet krims krams af en slags.
For som jeg nævnte tidligere, så ER den altså MEGET ensfarvet og klassisk i forhold til andre ting jeg laver og har på.
Istedet for de pink krøller, er jeg dog ude i noget lidt mere neutralt. Måske en læder/skind ting, et dyr, et græskar(????? har jeg mon et eller andet med græskar lige i øjeblikket?), et navnetac eller måske en blomst.
Eller noget helt andet. Måske et lille broderi eller nogle pynteknapper?
Jeg tager gerne mod gode ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar