søndag den 15. november 2009

Brown mood


Andet kan man vel ikke sige, vel?

Så er Nicolas igang med nål og tråd igen.
Denne gang var det egentlig meningen, at det var mig, som skulle have været syerske og ham der skulle have støvsuget.....
Men men men det blev omvendt.
Jeg havde simpelthen intet overskud (efter 12 timers nattevagt og halvanden times søvn).
I mit hoved så støvsugningen altså meget, meget mere overkommelig ud end at skulle igang med at læse et mønster.

Så sådan endte vi...hehehe.

Men så kan han jo også lige tilpas teste mønster og symaskine.
Forhåbentlig kommer der sådan en lidt sød "bonde-bluse - agtigt" ting ud af det til mig.
I blød brun babyfløjl....mmmm!
Så kan jeg jo begynde at tænke over, hvordan den evt kan piftes lidt op.... (og hvordan dens efterfølger i smuk, smuk fløjl fra Liberty, kan komme til at se ud)
Jeg glæder mig!

Lidt kreativitet har dagen dog trods alt stået på fra min side.


Jeg er nu efterhånden nået ret lang med yndlingsboleroen.
Den i det meget bløde garn, husker I nok?
Den bliver simpelthen så dejlig. Lige ud over en Nørregård eller en nysyet bondebluse???
TJA!
Mon ikke den er færdig og klar til vask imorgen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar