fredag den 20. november 2009

Der arbejdes lidt i øst og i vest....

Det er fridag i dag og den står ud over lidt støvsugning og en tur på hesten i kreativitetens tegn.

Jeg er gået lidt død i "Evighedstrøjen", så navnet kommer måske alligevel til at holde meget godt.
Og mine planer om at blive færdig til jul, ser pt. ret sorte ud....hmmmm...

Til gengæld arbejder jeg bla. på et sjovt stribet halstørklæde i varme, bløde farver.


Og på noget, som indtil videre ikke tåler dagens lys, men som kan varme og putte om selv den mindste.
Aj! Jeg er bare ikke nået så langt med det endnu (babytæppet), så jeg synes ikke, at der rigtig er noget at vise frem.
Det er meningen, at det skal blive en side med små blomster i lilla, brune nuancer og en side med lilla velour.
Det skal kantes med brunt bånd og quiltes efterfølgende. På maskine eller i hånden?

Men nu må vi se, hvor langt mine evner rækker....
Hvis ikke så langt, så er er jeg jo så heldig, at Nicolas kommer hjem i aften, og så skal det jo nok alt sammen gå ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar