søndag den 22. november 2009

Fridags- og julestemning i Casa Kris

Mmmmm..... min første weekendfridag i 2 1/2 mdr.
Den er tiltrængt og længe ventet.
Det er så dejligt ;)
Jeg har været ude at ride og har overstået alle andre nødvendige ting.
Og nu står den på grundig hygge.

Jeg må godt nok indrømme, at jeg sidder og døjer lidt med min højre arm.
Hmmmm.... Havde et lille styrt fra hesten den anden dag....tsk tsk tsk!
Helt styrbar er uhyret altså ikke endnu.
Så hvis nogen er interesseret, er den i disse dage meget billigt til salg ;)
Men okay! Turen i dag havde armen vist meget godt af. Lidt at lave og lidt varme i ledene har kvikket den op. Nu er den bare lidt øm.
Men det går og det skal i hvertfald ikke afholde mig fra kreative aktiviteter i eftermiddag.

Julen arbejder sig jo også langsomt ind på os.....
Den anden dag var jeg til strikkeeftermiddag med madamerne. S ogom vanligt meget meget hyggeligt og inspirerende. Det er jo altid sjovt at se, hvad de andre har gang i.
Og tak til Lena fordi hun denne gang lagde hus til og serverede lidt godter for os.
Jeg fik lidt håndlavede godter med hjem til shoppen.





Min faster Sonja sælger alt for billigt ud af sine søde julehjerter.
Hvis nogen skulle være interesseret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar