lørdag den 28. november 2009

Sjovt!

Som man får en snigende fornemmelse af ubehag, ondt i kroppen, susen for ørene, smertende fornemmelser osv osv....

Jo nærmere vi kommer på aftenens/nattens vagt, jo mere mystisk begynder min krop at opføre sig....hehehe!
Tror den ville foretrække at være herhjemme i dag og fortsætte med hyggerierne.

For trods regn og blæst, har den stået på rigtig hygge og lidt koncentreret stilhed i Casa Kris.
Det er ikke de store dybe samtaler, der er føget hen over bordet i dag. Nicolas og jeg har nemlig arbejdet med hver vores.

Han har funderet over og eksperimenteret med forskellige syninger til den trøje, han er i gang med.
Den tegner ret godt. Men der er langt igen. Endnu er han kun færdig med mønsteret og prøvemodellen i bomuld.
Så det bliver spændende.

Ud over det, har han forkælet os lidt med de her lækre crossainter....mmmmm


Bagt helt fra bunden og meget lækre.
Kære franskmænd og guldbager! Så kan I godt gå hjem og lægge jer ;)



Jeg har brugt min tid mellem adventskransen og syeriet.

Årets adventskrans, som efter Nicolas' mening er meget grim, er måske mere charmerende end køn.
Den er en modificeret udgave af en jeg så i et blad sidste mdr.
Men den ligner bestemt ikke hehehe...




Men men men.... lidt sjov er den.



Tasken som jeg har arbejdet på, er faktisk blevet meget go', når jeg selv skal sige det.


Den er syet i de lækre stoffer fra Malika & Rosa jeg fik ind af døren den anden dag.
MUMS siger jeg bare !

Den er syet udfra et mønster fra Stof og stil.
Jeg må indrømme, at selvom den ser nem ud, så havde jeg til tider lidt besværligheder med lige at forstå deres instruktioner.
Tror jeg skal øve mig i lidt mønsterlæsning ;) For den burde vist være meget simpel og tilgængelig....tsk tsk tsk

Men under alle omstændigheder. Færdig er den og jeg glæder mig meget til at tage den i brug eller bruge den som julegave ;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar