mandag den 16. november 2009

Soldaten og sygeplejersken....

Det lyder som et eventyr....

Men jeg lover jer, at der er ikke meget eventyr over mig lige nu.
Sidder her i aflagte klude (som min mutti stolt har fundet til mig i billigboden - ja Mutti! Jeg har den faktisk allerede på. Og det selvom den er både for stram og for grim...hehehe... Men blød! Det er den ) og sms'er med Nicolas.

Øv! Hvorfor er han her ikke? Han er min muse og min kreative husalf.....
Nej! Han er her faktisk ikke den næste uge. For Danmark og fædreland???? Han er på øvelse.
Man skulle tro, at man efter at have "overlevet" et halvt års udsendelse, var bedre rustet og synes at en uge var barnemad.
Det gør MAN bare ikke nikke nej....hmmmm.... Er man blevet lidt tyndskindet?

Men han har det godt, siger han og han lyder (sms lyder, kender i godt ik'?) super glad.
Han har nemlig løbet 13 km orienteringsløb i mørke og regn.... hmmmm igen!
Hver sin lyst ik'?

Well! Jeg glæder mig til fredag og til han kommer hjem, BASTA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar