mandag den 7. december 2009

Tilbage på min pind.....

En uge har jeg været væk fra bloggen og folk er begyndt at ringe til mig for at høre, om alt er okay ;)

Tak for jeres omsorg!

Men jeg har som da bare været et smut ude af huset i en tre dages tid.
Og Herefter været en masse på arbejde.

Men nu er jeg tilbage på min pind, alene hjemme, mens soldaten er på øvelse og sidder nu med en kop varm julethe (tak helle) og hygger mig ;)

Jeg har været på kursus.
Jeg der troede, at nu skulle jeg hjemmefra i tre dage og slappe af væk fra hverdagens stress og jag, blev meget klogere.
Først nu her efter fire dage, er jeg klar til at poste mine billeder/resultater til jer.
For det var intensivt, kan jeg love jer.
Nok var der kun undervisning i otte timer dagligt. men når først folk var kommet i gang, kunne man jo ikke bare lade det ligge.
Der gik fuldstændig arbejdsnarkomaner i os alle og vi sad på værkstedet til over midnat hver dag og kunne efterfølgende ikke sove om natten, fordi det hele snurrede rundt i hovederne på os.

En kæmpe oplevelse, som jeg helt sikkert finder på igen. Måske ikke inden for samme emne, men så i hvert fald af samme model. Og gerne samme sted.
Et totalt fedt sted at holde kursus. Med alt hvad hjertet begærer inden for rækkevide, både af værktøj og materialer.
Super godt!

Undervisningsmæssigt kunne jeg måske godt have ønsket mig en anden fremgangsmåde, da jeg synes, at jeg blev meget stresset undervejs og derfor måske ikke fik nok ud af den del af det.
Men til gengæld fik jeg så meget mere ud af alene tiden på værkstedt bagefter, hvor jeg havde frie tøjler og uanet tid. NICE!

Nok om kurset. I skal jo ikke snydes for resultatet af mine anstrengelser ;)


Og mit yndlingssmykke....





2 kommentarer:

  1. Hej Kristine. Jeg har allerede sagt det på Facebook, men benytter også lige lejligheden her. Hold op hvor er de smykker flotte. Jeg er især vild med ringene. Begge to. Lyder som et meget intensivt og godt kursus.

    SvarSlet
  2. De er smukke.. meget vild med dine ringe :-)

    SvarSlet