søndag den 10. januar 2010

Jeg elsker seriøst min brændeovn....

Og jeg hader sne og frost i Danmark....

Hvem har givet tilladelse til at vi skulle have isvinter her? Er det Dronningen, er det regeringen, er det, Snemand Frost eller hvem fan' er det?????
For mig er det 100 % sikkert ikke.

Nu sidder jeg nemlig på femte dag uden varme på fyret og med en bil, som ikke vil starte.
Jeg hader det.
Oppe flere gange om natten for at fyre på ovnen, afhængig af min Mutti til at hente og bringe og til at fyre, når jeg er på arbejde.
Det er da Træls!

Men hvor er Nicolas? Spørger I så nok...... Tja.... han er såmænd bare på øvelse i Oksbøl igen igen igen.
I Jylland????? Hvor snedriverne ligger kæmpehøj og ufremkommelig.
Tsk tsk tsk!
Godt de i det mindste har kampvogne sådan et sted. Så mon ikke han kan komme hjem derfra?

Well! Noget godt er der da kommet ud af min alene tid i kulden. For ud over arbejde, har jeg fået gjort kål på de sidste stykke stof fra søsterens julegave og har sågar fået en bestilling på to af mine bluser.



Jubiiii.... Så tør jeg lige lidt op og smiler alligevel.
Det er altså fedt, når man oplever, at de ting man får lavet og selv er helt vilde med også falder i andres smag.
Så tak til jer for jeres opmuntring ;)

Hygge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar