torsdag den 25. marts 2010

Det rene Slaraffenland.....


Igår var vores lille strikkeklub igen samlet til en hygsom komsammen.

Og vi blev mødt velkommen i en hule af hygge og lækkerier.
For jer som aldrig har besøgt min Faster Sanne (og synd og skam for jer), så kommer man kørende af en lille snæver grusvej .... vel nærmest skellet mellem markerne som er lavet til en vej??? Og kigger lige ned mod Valløskoven.
Der er dejligt derude.
hendes hus er et hyggeligt, varmt, rødt hus, med alskens krummelurer, nips, blomster og lys alle vegne.
både indvendig og udvendig.
Selv hendes havehus, er en fryd for en hver lille pige eller voksen kvinde med en romantisk sjæl.

Men for at komme tilbage til aftenen.
Vi var seks madamer af den værste skuffe klar til at jonglere med pindene,inspirere og lade os inspirere.
Klar til at hygge.
Og hyggen udeblev da heller ikke.
Vi blev på lækreste vis plejet med the, kaffe, lækre oste og hjemmebagte æble og pæretærte. MUMS!
Og støn for en mave jeg nulrede af sted med flere timer senere.
Undervejs blev vi stor set alle i gruppen totalt begavet af Fasteren.
Hun havde nemlig rigtig været i strikkehumør og kastede om sig med lækre strikkede og valkede lækkerier.
Selv løb jeg af med den mest charmerende og søde forårstaske man kan forestille sig.


Trods mit madorgie, lykkedes det mig dog trods alt også at komme igang med noget strikkeri.
Jeg begyndte på den poncho, jeg har nævnt tidligere.
Og gudskelov (undskyld blasfemien), at det var der , jeg valgte at gøre det.
For jeg syntes ikke den var helt let.


Hmmmm.... Så tak igen til Faster Sanne for hendes tålmodighed og kreative evner.

6 kommentarer:

  1. Hey Kristine. Du har da vist rigtig hygget hos Faster... Dejligt.
    Jeg vil super gerne i lære for en dag hos dig, kunne være kanon sjovt.
    Mange knus Birgitte ;0)

    SvarSlet
  2. Hej Kristine.
    Ja der er jo skønt der ude på landet og sikke en sød taske du fik. hun kan jo bare det der hende faster. I morgen har jeg strikkecafe`med skønne damer her hos mig, men de får altså ingen gaver.
    Kom du endelig ud og se mine mønstre, de er skønne og et par kunne jo måske komme til, at indgå i en rask lille give away.
    I dag har jeg tredoblet mit besøgstal. Ikke så højt, men en fantastisk stigning.
    Jeg er sikker på, at du nok skal få dit værksted inden alt for længe.
    Håber vi snart kan finde en dag til vores projekter hos dig igen.

    SvarSlet
  3. Hmmm.... jamen!
    Måske skulle vi rent faktisk lave en krea smykke dag.
    Andre som kunne være interesseret i at være med?
    Vi kan nok max være 4, da vi skal deles om værktøjet.

    SvarSlet
  4. pretty bag! Love the colors combo.

    SvarSlet
  5. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
    Kjempefin veske du har laget!

    Klem

    SvarSlet
  6. Thank you for visiting and leaving me a kind comment. I've been sight seeing here and love your work. Beautiful tings...
    xo
    Andrea

    SvarSlet