mandag den 29. marts 2010

Kan man næsten andet end at være stolt?

Vi har holdt arbejdsdag i dag.
Nicolas havde nemlig fået en bestillingsopgave på fældning af et træ

For ja!
Det kan han også.
Han er nemlig oprindelig uddannet skovarbejder
- en meget alsidig mand ;)


Idag har jeg været med som gå til hånde "mand".
Seriøst hårdt arbejde for en usling som mig.
To ømme baller fordi jeg var så dum at trække i nogle grene, som ikke kunne holde.
Og ikke bare en gang,
men TO gange...
tsk tsk tsk....


en knækket blødende negl
og en vabel med hul på.

Værs'go Kris! Så ka' du lære det.

Jeg var oprindelig blevet lovet 2-3 timers arbejde
Men i stedet hang jeg gevaldigt med hovedet efter 4-5 timer, da vi endelig nærmede os enden.
Stakkels stakkels stakkels mig.
Nicolas gjorde det til gengæld smukt og jeg er næsten tilbøjelig til at blive stolt af ham, når jeg ser ham klatre rundt i træet og svinge sig fra gren til gren, som en anden abe....hehehe.



Imorgen er jeg blevet lovet en hel dag, hvor jeg kan hellige mig mine smykker.
Jeg har to bestillingsprojekter, som jeg er igang med
og 1000 svirrende tanker i mit hoved.
jeg glæder mig....Jubiiii ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar