tirsdag den 30. marts 2010

Mon alle bloggere kommer fra Jylland?

Ja!
Jeg spørger bare,
fordi jeg nu til den kommende Krea-smykkedag har fået flere forespørgsler fra den anden side af bæltet.
Og I er selvfølgelig alle sammen meget velkomne.

Jeg bor lige midt på Djævleøen
og er klar og parat til at hente jer ved toget i Ringsted.
Eller I kunne måske køre sammen fra Fredericia????

I skal være parat til at sætte en hel dag af til det, da der er mange forskellige og tidskrævende processer, vi skal igennem.
Og foruden smykkearbejdet,
ved jeg jo også af erfaring, at der bliver brugt tid på meget andet end smykker.
Der bliver sludret og hygget ;)

Dagen koster 250,-
for mad, drikke og brug af værktøj
Derudover er prisen afhængig af hvilken type ring/ringe eller andet I beslutter jer for at lave, idet det er det, der afgører prisen på jeres materialer.

Lige pt. har jeg 8 interesserede, hvilket betyder, at det nok bliver fordelt over to dage.

Jeg glæder mig rigtig meget
og
Håber at høre fra jer ;)

Kh
kristine

2 kommentarer:

  1. Kære Kristine.
    Nu hopper jeg med på dit Krea-smykkekursus, hvis det bliver afholdt en dag, hvor jeg kan deltage. Jeg er jo blevet vildt inspireret, efter jeg idag fik et "kig ind i løvens hyggelige og varme hule". Utroligt hvor mange flotte og unikke ting, der bliver kreeret derude på landet.Tusind tak for kigget og hyggelig snak!
    Sussi

    SvarSlet
  2. Vi er altså også en del på Fyn ;-) Og jeg er meget interesseret, men har desværre hverken tid eller råd her i foråret.
    Men hvis du holder noget i efteråret kan du godt forvente besøg fra mig :-)

    SvarSlet