lørdag den 6. marts 2010

Totalt krea hygge aften....

Idag har Nicolas bevæget sig ud i et for ham helt nyt univers.....
og han ser ud til at hygge sig ;)



Han er hjemme i weekenden og vi har haft en super duper hyggelig dag.

Altså hvis man ser bort fra to timers ventetid stående i kø i Kaiser Sport for at få nye løbesko til Nicolas.
Man skulle tro at hele Københavns befolkning havde planlagt at få testet bentøjet og købe nye løbesko i dag.... tsk tsk tsk..
Vi ønsker os at Kaiser Sport går i kompagniskab med Starbucks ;)
bløde sofaer og kaffe an mass

Vi har været på cafe,
kigget og købt lækkert lækkert uldgarn til en super skøn poncho


Så takker Faster! for inspirationern

Gået tur i Kbh i dejligt vejr
Og sidder nu sammen og tænker kreative tanker.

Nicolas synes det kunne være sjovt at prøve at lave en ring i Art Clay, så selvfølgelig skulle han da det.
Da han var i Afghanistan i foråret, købte han nogle rigtig fine sten med hjem. Bl.a. to smukke stjernesafirer.
Og det er en af dem han nu er gået i gang med.
Han er i første omgang gået i gang med den lille.
Og jeg håber, at han sparer den store til vi en gang for råd til at købe guld.
Den er smuk, når den glimter og skinner og laver en smuk stjerne i lyset.
Glæd jer til at se den.

Selv arbejder jeg på en ret organisk ting, som jeg håber kommer til at ligne et koralrev
Man har jo altid lov til at håbe ik'?
og ud over korallen, har jeg også en større ring på programmet.
Planen er, at der skal indfattets en helt vildt smuk stor rutile quartz i den.
Det er lidt spændende og lidt skræmmende.
Det er nemlig første gang, jeg selv arbejder med at lave fatningen.
Hidtil har jeg købt mig til dem.
Men denne sten er ikke i standardstørrelse, så jeg måtte på med vanten.
Kryds jeres fingre for mig



Ingen kommentarer:

Send en kommentar