lørdag den 17. april 2010

Dejlig start på dagen.....

Man sidder i sine egne tanker..... 
har lavet kaffen klar til den endnu sovende yndling
surfer lidt i de utallige blogs, man efterhånden følger, 
nipper til den dampende varme mynthethe....
mmmmm
Det er en dejlig morgen.

Og mens man tror, at det næsten ikke kan blive bedre, står posten der pludselig.
Ikke min yndlingspost, men helt sikkert en, der i dag fik en ekstra stjerne  ;)
Og så  får man lige den sødeste og mest velduftende pakke.




Det var præmien i Stellas Giwe away, der dumpede ind af døren.
Tak!
Hold da op en kreativ og dejlig indpakning. 
Hun forstår da at pakke ind, så engele synger og man får lyst til mere....
og jeg tager gerne imod.
I pakken er et af de gamle mønstre, som hun udloddede for et stykke tid siden.
Hvis jeg nogen sinde kommer igang med det, vil det helt sikkert være mit livs største syudfordring ;)
 Tak for gaven Faster Lystig håber du nyder tiden i Ribe?
Glæder mig til dagen i morgen, hvor vi sammen skal til Silkeborg......

Måske skulle jeg se at komme igang med at pakke???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar