fredag den 2. april 2010

Go go go go......


Hmmmmm....... 
Som I kan se, bliver det ikke let at opfylde alle vores feriedrømme.

                                   Jojo!                              
Jeg ved godt, at vi støder sammen indimellem..... 
Men der er altså lang imellem
 
Men jeg har valgt lige så stille at starte nedfra med en tur til London 
(Jeg elsker den by......så jubiiiii).

Men hvordan fremtiden med vores meget forskellige ønsker skal forløbe...... det bliver spændende.
Hvis der er nogen, som har erfaringer med de forskellige steder (og specielt fra Nicolas's liste), så vil jeg meget gerne høre fra jer ;)
Inspiration og drømme er jo den halve ting af at rejse ud.

Indtil videre nøjes jeg bare med at drømme om vores lille tur til London i maj....
Kom maj du søde milde ;)
Kom sol,
Kom liv og glade dage,
Kom morgenmad på små hyggelige caféer
Kom lange gåture i hyggelige parker og gader
Kom markeder og mylder
Kom undergrund og pariserhjul
Kom Big Ben og parlamentet...... og alle de andre.....kom bare ;)

kom kom kom kom kom....


Håber I alle sammen har en super dejlig påske?

2 kommentarer:

  1. En ting jeg helt sikkert kan hjælpe med, er at støtte i, at London altid er et besøg værd. Har selv lige været der med min mand.Musical og bare hygge i London i det dejligste forårshumør. der er altid noget at se på og altid en masse steder at gå hen, når man som os elsker at gå.
    Med alle de ideèr og ønsker, skal i nok få en masse gode oplevelser sammen. Nyd foreløbig bare Påsken

    SvarSlet
  2. Vidste ikke at man kunne dykke på Island, men er helt sikkert med på rideturen.

    SvarSlet