fredag den 9. april 2010

Go'morgen!

Endelig weekend og jubiiii..... hele seks fridage i sigte.
Det skal nydes
GO´MORGEN!



Eller det vil sige..... Så kunne jeg godt tro om igen.
I onsdags var der nemlig en kollega, som var så sød at fortælle mig, at jeg da skal arbejde hele weekende.
NEJ! Det skal jeg ikke!
Jo! det skal du...... sagde hun.

Og jo! Det skal jeg desværre.
Heldigvis har jeg en super fin boss, som var så sød at tage min vagt lørdag, så det ikke syner lige så uoverskueligt.
For helt ærligt! Det er sgu ærlig talt en lidt trist overraskelse at få.
Synes I ik'?

Men alligevel!
Ha' en super dejlig weekend alle sammen
Jeg glæder mig bare til lørdag ;)

1 kommentar:

  1. I will work a lot of the weekend too...I like the idea of getting rid of the watch, I may tip over : )
    Love the breakfast...Mueslix? I had toast + jam + big coffee (not really healthy but good for my spirits)

    Love to you...I will think about you this weekend as I work.

    xx

    SvarSlet