torsdag den 13. maj 2010

Den sidste information..... om L.D.E.S.- dagen


L.D.E.S- dag
(Nicolas’ forkortelse for ”Lav dit eget smykke –dag”)
Endelig......
Så er det Faldet på plads.
Vi skal tilbringe hele søndagen i Silkeborg.

Nærmere betegnet

Sindingvej 17 B, Silkeborg

Det er Hanne, som lægger sted til denne gang.
Så tak for det ;)
(Ifølge Hanne kan stedet findes på Krak)

Og tusinde tak til alle jer andre for jeres tilbud.
Jeg har valgt Hannes tilbud, fordi det er centralt i Jylland.


Dagen starter kl. 9.30
(jeg skal jo lige kunne nå over broen uden fuldstændig at ligne en skovtrold)

Tak for alle de super lækre tilbud til vores fælles frokostbord.
Jeg glæder mig allerede ;)
Jeg tager derudover sodavand, kaffe og the med.

Som jeg har skrevet tidligere,
koster dagen 350,-
(som jeg skal bede om, bliver sat ind på min konto senest 1. juni
Jeg skal nemlig bruge dem til at købe materialer for)
+ materialeomkostninger
(som du betaler på dagen)

 
Kontonummeret skulle gerne være sendt til jer på mail igår


Jeg glæder mig rigtig meget til at se:
Erika
Jytte
Jeanette
Jani
Karina
Anne
Hanne P
Hanne L
Conny
Og måske Inge-Lise
Og Mette


 
Kærlig hilsen og på gensyn
Kristine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar