lørdag den 19. juni 2010

Er det en mandeting?



Sådan ser Nicolas' arbejdsbukser ud.....hmmmm...

Forklaringen er såmænd meget enkelt 
og åbenbart meget logisk for ham?????
Han stod da bare lige og manglede en klud, og havde ikke nogen ved hånden.
Og så var det da lettest lige at flå bukserne i stykker ik'?
Til hans forsvar skal det da så siges, at det da er et nydeligt lige snit, han har lagt ;)

Men jeg ved af erfaring, at det ikke kun er ham, som gør sådan.
Jeg har en lillebror, som tit kommer hjem fra arbejde kun iført en strømpe?????
Hans kommentar er, at han ikke lige havde noget toiletpapir ved hånden....hehehe...
Om han lyver eller taler sandt, det skal jeg lade stå hen i det uvisse.
Men jeg har da i hvertfald besluttet mig for, at han skal have en pakke toiletpapir til sin firmabil i fødselsdagsgave her i juli ;)

Er det bare min familie, der er lidt underlig, eller kender I også nogen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar