tirsdag den 1. juni 2010

Mens jeg venter på posten.....

Som skal komme med mine blå, turkise, grønne og brune sten til morgendagens L.D.E.S. - Dag med Dorit, kan jeg fortælle jer det sidste nye.

Jeg er blevet tagget, taget på ordet, hidkaldt eller blot opfordret til at deltage i en lille vægttabskonkurrence.

HMF!
Tænker I nok? 
Og det samme gør jeg egentlig.....
Hvis det da ikke lige var fordi, 
jeg endnu ikke i dette forår har præsteret at tabe de otte kg, 
som jeg tog på i efteråret.
Det gør jeg ellers altid????
(Man siger jo godt nok også, at det bliver sværere at tabe sig med alderen???? 
Men så gammel er jeg vel da for pokker heller ikke endnu? )
Min vægt er som en yoyo.
Otte kg op om efteråret og otte kg ned om foråret.
Bare ikke dette forår.
Jeg har tabt fem og taget tre på igen.

Så udfordringen er måske kærkommen...... men svær.
Jeg elsker jo mad og gerne i rå mængder.... tsk tsk tsk.

Men altså i dette øjeblik har jeg spændt traveskoene på og venter kun på posten inden jeg begiver mig ud på en "lille" ni kilometers rundtur over stok og sten.
Jeg bliver træt bare ved tanken.
Men tvinger mig selv til at tænke på den optur, jeg vil få, når jeg kommer hjem og har klaret det.
Men men men.....
Det jeg egentlig ville med den her sludder for en sladder var, at fortælle jer, at I det næste stykke tid

(måske lige indtil d. 7 august)
ind imellem kommer til at høre lidt stille suk fra mig.

1 kommentar:

  1. Ej jeg er misundelig. Hvem skal du gå med og hvor tit? Jeg elsker selv at gå. Hvis du mangler en makker somme tider er jeg frisk. God fornøjelse.
    Jo desværre, SÅ gammel er du blevet. De første forandringer ang vægtregulering/ændring af stofskifte sker omkring 30 år. Omkring 40, sker der noget dramatisk igen. Det kræver nogle omlægninger. Mindre mad eller mere motion hvis vægten skal holdes. Om to år skal jeg fortælle dig hvad der så sker. Håber det bliver noget ganske blidt.

    SvarSlet