lørdag den 5. juni 2010

Surt opstød......

Den anden dag,
da jeg kiggede ud af vinduet,
så jeg pludselig en bil gøre hurtig frem, for kort efter at bakke baglæns.
Pga hæk og terasse kunne jeg ikke se, hvad der foregik.
Men min første kommentar til  Nicolas var
"Så nu kørte hun garenteret en kat ned?"
Og ja!
Ganske rigtigt!
Efter hun igen havde forladt stedet, fandt vi blod på vejen og en død kat i grøftelkanten.

Mit spørgsmål er så....
Kunne I finde på at køre videre uden at gå ind til det nærmeste hus, og fortælle, hvad der var sket?
Jeg kunne ikke.
Men der er vi selvfølgelig så forskellige....tsk tsk tsk

Til orientering var det ikke en af  mine katte.
Det var en af de ualmindelig irriterende hankatte,
som har belejret vores hus lige siden hunkatten blev lukket ud.
Så okay måske var det ønsket, at den skulle væk.
Men ikke på den måde.
Og ikke uden at ejeren var orienteret om det.
Mon hun selv ville have ønsket det sådan?

Det kunne jo lige så godt have været min.....eller DIN!

3 kommentarer:

  1. ALDRIG om jeg bare ville køre min vej. jeg ville tage katten med, finde det nærmeste hus og give besked. håbe på at finde ejerne og gøre dem opmærksom på situationen, for uden tvivl er det jo ikke med vilje man køre katte over. men man er ussel bare at køre sin vej.
    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Nej hvor var det bare forfærdeligt. Jeg kunne aldrig finde på bare at efterlade en kat, hvis man ved et uheld var kommet til at kører den over. Tænker på dem som kan ha mistet katten, og som går og venter på den skal komme hjem igen.. Helt forfærdeligt. Men helt enig med Bournonville, det er bare for usselt...
    Forresten rigtig fin blog du har, er dejligt at følge med i alle de kreative ting du laver...
    KH Lisa

    SvarSlet
  3. Er helt enig med jer andre. Jeg kunne heller aldrig finde på bare at køre min vej. Man kan da også i det mindste lige gøre sig den ulejlighed at tjekke om den er øremærket...

    SvarSlet