mandag den 21. juni 2010

Tillykke tillykke tillykke.....

Med fødselsdagen Søs!


SUPER dejligt vejr og ferie.... Kan man bede om mere?

Okay!
Det skulle da lige være en favnfuld lækre smækre gaver
Og Undskyld! 
Min lader vente på sig ;(


Men der er en anden, som jeg også skal have sendt en gave efter.
Det er jo dagen for trækningen af en af PLAKATERNE.
Og Søsteren har valgt nr. 27....

TÆLLE TÆLLE TÆLLE......

Og vinderen er Stella Dea:
Hun skrev:
"Jeg deltager da med tre lodder. 
Jeg har meget lyst til sådan et billede og har en ide´om, at forære det til min søn,
til hans nye lejlighed." 

Så Kære Stella! Så er det op til dig.
Hvilket billede, skal det være, 
hvilken vej skal det vende 
og skal der være hvid kant på?

Jeg venter i spænding ;)

Jeg sidder lige og lader op til tre arbejdsdage..... 
Meeeeen, det er lidt svært, at se mig gå ind af dobbeltdøren, 
at lade mig indrulle i den dunkle belysning 
og at se mig finde et helt andet gear, 
end de sidste dage har behøvet.

Solen skinner jo derude og jeg har ting og ideer, 
som ligge og venter på at komme frem i lyset....tsk tsk tsk


ps. Hvis du Ikke hedder Stella og ikke har vundet, 
kan du alligevel godt få fat i en af plakaterne.
Du lægger bare en lille hilsen til mig på mailen.
Pris 225,- incl forsendelse

1 kommentar:

  1. Hold da lige helt op. Jeg er SÅ overrasket, så jeg dirrer inden i. Plejer ALDRIG at vinde noget.Stor TAK til dem som har hørt mig. Jeg vil gerne bede om nr 2. Det lilla og gerne med hvid kant. Det skal være til min søns nye lejlighed når han får en, nok lige om lidt.
    TILLYKKE med din søde søster. Hun ser bare så sød ud med strik huen, men er det ikke snart på tide, at udstyre hende med noget mere sommerligt.
    God arbejdslyst. jeg skal hjem igen i morgen og så står den på MEGA arbejde lige frem til 1.7 hvor jeg skal nyde en hel måneds ferie.

    SvarSlet