onsdag den 18. august 2010

Det rumler og skrumler i det fjerne......

Inger Lise og jeg har nu igennem længere tid snakket frem og tilbage om en L.D.E.S -Dag på Fyn.
Og nu har hun taget affære.
Hun har nemlig lavet et opfordrende indlæg på sin blog, hvor hun reklamerer rigtig godt for mig og mit (kjær & Schmeling).
Så 1000 tak til Inger Lise for din super gode hjælp. 
Det er så dejligt, når nogen vil være med til at sprede rygtet og skabe ideen.

Så altså!
Hermed lægges der op til en ny L.D.E.S.- Dag på Fyn.
Jeg har hørt en fugl synge om, at der muligvis kunne være en plads hjemme hos Christina (Rappedikke)
Og den tager vi mod med kyshånd og siger mange tak ;)


Jeg lægger her nogle datoer op, som I kan vælge imellem og der hvor der er flest, bliver det.
(Vi skal bare minimum være 6 ud over undertegnede).
  • 2. oktober 
  • 24.oktober
  • 6 november
  • 7 november
  • 20 november
  • 21 november.

Pris og vilkår vil være de samme, som for den netop opslåede dag i Hadsund.

Håber at I har lyst til en super hyggelig dag i det fynske, 
til at lære nye mennesker at kende 
og til at skabe smukke ting?

Hvis!
Så læg en besked og skriv hvilken af de nævnte datoer, du kan.

6 kommentarer:

  1. Hej du kære! Det ser ud til jeg kan de fleste datoer, men fint med mig hvis det bliver den 2. okt. eller... Jeg kender Jane her fra øen, som gerne vil med, og som også kan på dine datoer, og jeg håber de andre kan også:-)

    SvarSlet
  2. Alle datoer frie... jeg har ikke planlagt så langt ud i fremtiden... Men hvis vi kan finde en dato inden længe, så den kan bookes? Jeg lægger gerne hus til :-)

    SvarSlet
  3. jeg vender lige datoen med veninden, de ser umiddelbart rigtig fine ud...så jeg er stadig med på 2 pladser..skal nok snart give endeligt svar ;-)

    SvarSlet
  4. Hej igen!
    Den 2.okt.ville være fantastisk for mig! Jeg er stadig med på 2 pladser. Jeg håber det bliver til noget, glæder mig allerede :-)

    SvarSlet
  5. Hej Kristine

    Jeg kan alle datoer, på nær 2. oktober. Er helt vild med dit design og vil rigtig gerne inspireres til at komme i gang med art clay.

    SvarSlet
  6. Hej igen

    Jeg er kommet til at fortælle højt om den hyggelige dag i det fynske, så hvis der mangler deltagere, så har jeg to skønne veninder, som gerne lader sig friste :-)

    SvarSlet