mandag den 23. august 2010

I morgen ......

I morgen er det tid for at prøve nye kunstner......


Og ja ja ja!
Jeg ved godt I tænker, 
at  
"Hun da må have gang i nok?
At hun da er lidt småskør?
Om hun da ikke kan finde én ting og så beskæftige sig med den???"

Men Nej!
Jeg kan ikke finde ro.
Når jeg har jeg arbejdet med sølvet for længe, savner jeg farverne....
Og når jeg har arbejdet med farver og striber for længe, savner jeg ro, og elegance.

Så nu hvor jeg har fået min længe ventede 


(ja! jeg ved godt, at den kom for 14 dage siden og jeg først viser jer den nu.... fy fy Kristine),
Så vil jeg igen prøve at lege med farver og former.

Jeg har i dag haft Cerama i røreret ang. en masse spørgsmål om 
udglødningstider, brændingstider og diverse temperaturkurver.
Det er jo en videnskab???
Mon det nogensinde lykkes mig at få et ikke krakkeleret stykke keramik ud af den ovn?
Jeg er både spændt og bange.....
Men jeg glæder mig som en lille baby.
Det bliver sjovt at forvandle køkkenbordet til et keramikværksted.
Jeg tænker skyer, knapper, blonder og bløde, dushede farver.....
Åh Hjælp!

2 kommentarer:

  1. hvor bliver det fedt. Glæder mig til at se hvad du får tryllet ud af den...

    SvarSlet
  2. Tænk, at du er i stand til at lave så smukke ting. Har set dine læderarmbånd og knapper.
    Jeg synes, at du er en heldig kartoffel, at du har de evner og ikke mindst ideerne. Gid det var mig :o)Tillykke med din nyanskaffelse og ja, jeg glæder mig også til at se, hvad der trylles ud af den.

    SvarSlet