tirsdag den 17. august 2010

Organiseret rod......

Jeg ved ikke, om I kender det?
Men jeg lever i et konstant mere eller mindre organiseret rod.
Til hverdag er der gerne lodde,- og saveværktøj på spisebordet,
læddergrej på køkkenbordet, 
stof og symaskiner i bryggerset 
og lidt mere af det hele over det hele.

Jeg drømmer om mit værksted og håber, at det kan hjælpe mig lidt, at have en plads til det hele.
Jeg håber ihvertfald..... For det har man da lov til ik'?

I dag har jeg gået og nulret lidt med at skabe lidt orden i kaoset.
Og resultatet er da også, at der nu ikke er lædergrej på køkkenbordet, men i mit midlertidige værksted.
(Læs: der er stadig pletter af narvesværte på bordte. 
men det kommer jo alligevel aldrig af, så det tæller ikke rigtig med....hmmmm).







Jeg har stadig ikke fået gjort kål på bunken af sølvsmedeværktøj på spisebordet..... 
Der har den stået siden jeg i sidste uge arbejde på "Airlie" og "Conochie".
Men mon ikke det kommer imorgen?
Som den jubeloptimist jeg til tider er, så tror jeg det ....hehehe ;)

1 kommentar:

  1. I wish for the same and from what I see you are way ahead of me! Have a great day Kristine! : )

    SvarSlet