onsdag den 8. september 2010

Endelig tilmelding

Endelig......
Så er det Faldet på plads.
Vi skal tilbringe hele søndag d. 24 oktober på Langeland.
(Adressen følger senere)

Det er Inger Lise ( Inger Lises Verden) , som lægger sted til denne gang.
Så tak for det ;)


Og tusinde tak til alle jer andre for jeres tilbud.
Hvis der er interesse for det, kører jeg gerne længere op, ud eller ned en anden dag ;)


Dagen starter kl. 9.30 
(jeg skal jo lige kunne nå over broen uden at ligne en fuldstændig skovtrold)

Planen er, at vi alle tager et eller andet med, 
som kan udgøre vores frokostbord.


Dagen, koster 450,-
(som jeg skal bede om, bliver sat ind på min konto senest 14 oktober
Jeg skal nemlig bruge dem til at købe materialer for)
+ materialeomkostninger
(som du betaler på dagen)
 
Senest 1.oktober:

-Skriv en kommentar her, hvor du skriver, hvad du kunne tænke dig at lave d. 24. 
( så ved jeg, hvilke materialer, du skal bruge)
-og hvad du vil tage med til frokostbordet 
( så alle andre kan se, hvad de ikke skal medbringe)

-Skriv til min mailadresse kristine.k.h@gmail.com,
hvorefter du vil få tilsendt en tilmeldingskonto og info om adresse

Jeg glæder mig som en lille baby, og håber at se rigtig mange af jer


1 kommentar:

  1. Hej Kris!
    Det må blive en anden gang jeg møder dig.. måske i Odense til det omtalte jule marked. Jeg havde egentlig skrevet mig på med 2 pladser, men er forhindret i ugen 42. Håber i får en fantastisk dag hos Inger Lise, på Langeland - Anne

    SvarSlet