torsdag den 9. september 2010

Julemarked på havnen i Odense.....

Jeg og skal bare være med til denne begivenhed.

Julemarked på Odense Havn
D. 19-21 november

Denne årets event for os kreative sjæle bliver arrangeret af to meget, meget inspirerende og kreative kvinder
-Pernille som i Pernille Albers, eventmager, skribent og indehaver af Kunstfabrikken i Odense.
Og 
-Lis som I Karlssons Kludeskab, Ligeledes eventmager, designer, skribent og LibertyLOVER.
To forrygende pionerer, som jeg fornylig lærte at kende, da jeg blev indrulleret i Kunstfabrikken i Odense og som siden har været til stor hjælp og inspiration.


Jeg vil være at finde sammen med de øvrige sælgere fra Kunstfabrikken på vores helt egne stand i det gamle pakhus.
Og lur mig om vi ikke de tre dage vil få masser guf for alle sanserne?
Godter for både, øjne og ganer.
Godter, som vi vil kunne leve længe på og som kan inspirere og opmuntere......

Det er et fantastisk initiativ og jeg håber seriøst, at rigtig mange vil støtte op og deltage.
Både som sælgere og som besøgende.
Jeg glæder mig allerede som en lille baby 
og håber rigtig meget, 
at nogle af jer skulle få lyst til at slå et smut forbi Odense en af dagene og hilse på.


De som skulle få lyst til at være en del af arrangementet og evt. deltage med en stand, 
kan henvende sig til Lis
Kontakt: karlssonskludeskab@hotmail.com 
På hendes blog kan du finde flere oplysninger omkring priser, tider osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar