onsdag den 22. september 2010

Mens resten tromler.....

Har jeg fået gjort denne her færdig.







Sig go'dag til Ainnir .....
En lille skønhed, hvis navn på irsk betyder ung kvinde.
Det optimale navn til denne ring, da den både kan symbolisere det unge, friske og uskyldige med sit udseende.
Men samtidig også ville være helt perfekt på en ung kvindes finger.

I må godt tænke, at jeg er lidt underlig.
Men et eller andet sted, må I da give mig ret.
Ik'?

Ainnir vil blive lagt i shoppen i morgen.......

2 kommentarer:

  1. Den er utrolig smuk... og hvis du nu lavede ringe i "børnestørrelse" så ville den pryde flot på min finger selvom jeg ikke er helt ung mere ;o)

    SvarSlet
  2. Jamen Karina!

    Jeg må have tænkt på dig, da jeg lavede den.
    jeg kan ihvertfald ikke passe den.
    Det er nemlig en størrelse 51.....hmmmm

    Kh
    Kristine

    SvarSlet