onsdag den 15. september 2010

Te Winner is.......

Dagens vinder kan takke Anne.

Jeg bad nemlig alle mine Facebook "venner" om at vælge mig et tal mellem 1 og 199 
og hun valgte som den første nr. 54.




Det betyder Ta ta da da da da..... at vinderen af armbåndet:
Tillykke med det ;)
Vil du være sød at sende mig din adresse ;)

Til alle jer der deltog, men ikke vandt.
Tusinde tusinde tak for jeres deltagelse,
og jeres flotte og søde ord.
Dejligt!


ps. Og så skal jeg huske at sige til Elisabeth, som vandt sidst, 
at jeg endelig har fået sølv hjem og snart går igang med din ring.
Tak for din tålmodighed ;)

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Laila :)
    Det er nogle vidundelige ting, du laver.

    SvarSlet
  2. Næh.. Altså det er lige så jeg rødmer! Jeg vinder ellers aldrig noget.. Nøj, hvor jeg glæder mig!! Tusind tak! Og tusind tak til Anne! :o)

    SvarSlet
  3. Hej Kristine

    Jeg har sendt min adresse på din mail: kristine.k.h@gmail.com
    Jeg håber det er den rigtige for nu opdager jeg at du har to mailadresser ligende her på siden?? :o)

    Kh Laila

    SvarSlet