fredag den 24. september 2010

ZZZzzzzzzzz........

Jeg forstår det ikke?
Jeg har sovet 9 1/2 time i nat.
Jeg burde være udhvilet????
Men nej!
Jeg er fuldstændig busted.
Jeg har en knurren i halsen og et hovede, som jeg føler jeg slæber hen over gulvet.
Det er ikke i orden.


Det skulle ellers være en go' morgen.
Med nybagte boller (koldhævede fra igår), solskin og sølv.
Jeg skulle jo lade op til i aften........Det er arbejdsweekend.

Jovist! 
Bollerne er på vej i ovnen og solen skinner, men jeg er sgu ikke mange potter P.. værd.
Zzzzzzz......


Håber I har fået en bedre start på dagen ;)
Og ha' en dejlig weekend!

2 kommentarer:

  1. Sådan havde jeg det igår... Dødtræt på trods af en nogenlunde nattesøvn. Det forfulgte mig hele dagen - ja undskyld, vil ikke male en vis herre på væggen - og i aftes da jeg så KUNNE få lov til at sove, var jeg så overskruet at jeg ikke ku finde min seng!! Mit liv i en nøddeskal!!

    Det går dog bedre idag. ;0)

    KH Camilla
    og god bedring!

    SvarSlet
  2. Du ligner mig som jeg så ud i går. Der blev "en lur" til 5 timers intensiv tumlen..
    God bedring, håber du kommer igennem dagen.

    Hilsen Mivs

    Prøv evt. med koldt styrtbad, det sætter jo gang i kredsløbet.

    SvarSlet