fredag den 22. oktober 2010

Shop update.......

Kære Alle sammen!
Nu er det ved at være lidt tid siden, jeg sidst har opdateret min Amioshop......
I aften kommer der endelig lidt nyt på hylderne.




Min søster har længe sukket efter et par enkle, men ikke helt standard ørering.
Nu har hun fået et par og der er også et par stykker til jer, 
hvis I skulle lyste dem ;)

Udover øreringene smider jeg også et par knapper i shoppen.




SOLGT til Anne


Store og lækre (ca 4,5 cm i diameter) - lige til vinteres strikkerier.
De nye knapper, er lidt specielle,
idet den lille røde knap kan tages af og bruges andetstedes.
Men oplagt og mest charmerende (efter min mening) er det, 
at lade dem sidde sammen og udgøre en helhed.
Vælg selv ......

1 kommentar:

  1. Hold fast de øreringe er skønne. Min juleønskeseddel bliver langsomt længere med alle de smukke ting, som du viser ;o)

    SvarSlet