torsdag den 4. november 2010

Der eksperimenteres fortsat......


Punsling er ikke bare lige noget man kommer sovende til, det kan jeg godt lov jer for.


Well okay!
Måske er det ikke punslingen i sig selv, der er det svære.
Det sværeste er swivlingen.
For dævlen det giver mig grå hår i hovedet.
At lave bløde runde buer er seriøst en videnskab og en teknik, jeg endnu langtfra mestrer.
Kommer tid.....
ps. Armbåndet med tekst er ikke færdigt endnu.
Jeg venter på at posten skal komme med forskellige væsker fra England.
Ting tager tid for Post Danmark ik'?

2 kommentarer:

  1. Åh, det tegner fileme godt!

    SvarSlet
  2. HVor er det fint med de små turkise blomster :-)
    Øvelse gør mester.

    Jeg arbejdede med punsling engang i 70'erne - vi skulle bruge vegetabilsk garvet læder og det var vådt, når vi prægede det. Er det også den måde du gør det på?

    Vi lavede også masker, som vi formede, mens de var våde. De var faktisk meget fine og jeg havde dem hængende på væggen i mange år. I dag ved jeg faktisk ikke hvor de er blevet af. Hmmmm?

    SvarSlet