onsdag den 24. november 2010

Med modificeringer.....

Efter at kernelædertaske var med på marked i weekenden og igen var blevet vist herinde, 
har jeg nu fået en bestilling.
Berit har overtalt manden til at give hende den i kombineret jule og fødselsdagsgave....jubiiii siger jeg!
 Og heldig pige!


Tasken skal denne gang være i en lidt modificeret udgave.
Den skal nemlig være med "lidt gang i den" foer og en indvendig lomme.
Og på ydersiden skal der sidde en lukket lomme str. 8-10 x 10-12 cm
Det bliver så spændende at komme i gang igen.

Håber at få taget lidt flere billeder af processen denne gang, 
så I kan følge med i taskens tilblivelse.

6 kommentarer:

  1. glæder mig til at følge med :-) hvor meget står sådan en taske ca. i?

    SvarSlet
  2. Heysa Sandra!
    Jeg glæder mig også rigtig meget til at komme igang med den.
    Den taske som er beskrevet her med diverse lommer koster 1350,-
    Du siger bare til ;)

    kh
    Kristine

    SvarSlet
  3. I love that bag too...you better make a few : )

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt vild med den taske og har også overvejet den mange gange, men ja, super med en indvendig lomme, den syntes jeg nemlig manglede...så glæder mig til at se billeder - så får du nok endnu en bestilling:-))

    Kh Trine

    SvarSlet
  5. Jeg er sikker på at den er hver en krone værd! Men lige nu rækker SUen ikke til det desværre, kunne ellers drømme om en med indlæg til kamera og objektiver <3 Men det må vente :-)

    SvarSlet
  6. Åhhh, jeg er bate verdens heldigste pige!!! Glæder mig så MEGET til at få den<3 Der er fordele til at have fødselsdag i december:-D

    KH Berit

    SvarSlet