tirsdag den 9. november 2010

Så faldt femøren.....

Jeg har lige siden jeg startede med at blogge ønsket mig en navigationsbar.
Ja!
Det lyder nok som et mystisk ønske. Men sådan var det.
Et brændende ønske.
Men nørdet som jeg er, har det altså taget mig over et år at nå hertil.

Nu er den her og nu skal den bare tages i brug.

Jeg tænker, at der også er andre, som kunne tænke sig sådan en fin navigationsbar?
Hvis så kig her - Den er faktisk ikke sååååh svær at lægge ind, hvis man bare følger instruksen.
Men prøv selv ;)

Når den så er fundet tog lagt ind, kan tekst størrelse, farve, type osv ændres under avanceret bloggerdesign og fane.

Jubiiii....... jeg har en navigationsbar!

2 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke om det præcis kan kaldes en navigationsbar, men funktionen "pages" i det nye blogger, giver muligheden for sider - som man så kan navigere til som dine :-)

    SvarSlet