onsdag den 1. december 2010

Endelig, endelig, endelig.....

Efter 6 lange dages venten kom posten endelig på besøg.....
 Min 1. decembergave til mig selv ;) (mere om den senere)


For i år er det nemlig ikke mig, som får pakkekalender.
Men Nicolas.

Han har nemlig  fortjent det rigtig, rigtig meget efter den han lavede til mig sidste år 
og 
efter at have brugt hele sin sommerferie på at bygge mit fantastiske værksted.

Synes I ikke, at han har fortjent det?

I dag har han fået denne sok fra Maileg (I kender godt dem med de søde nisser ik'?)
Sokken er temmelig stor, og skal resten af decembermdr. indeholde de små godtegaver til Nicolas.

Nu håber jeg bare, at  han bliver glad for den?????

Forøvrigt!
Så har jeg købt sokken til 50% af udsalgsprisen i Solsikkens julebutik.
Stella holder åbent i butikken to weekender inden jul (også den kommende weekend), 
hvis nogen skulle lyste en lille billig ting til juleriet.
Der er seriøst gode tilbud at komme efter 
og 
så liver man trakteret med  the, kaffe og julekager i de tilstødende lokaler. 
Hyggeligt!
Hvis ikke det var fordi, jeg allerede havde brugt december mdr's lommepenge, 
så tog jeg derud igen næste weekend og købte ind til næste år ;)


Men nu efter alle julerierne, tilbage til indholdet af min pakke....
For jubiiii.......... endelig kom de, nitterne og det fantastiske hængsel jeg bestilte i torsdags.
Så lur mig, om ikke mit lille hjertesbarn bliver færdig i dag?
Jeg kan næsten ikke vente ;)

Ha' en dejlig dag!
Pak jer godt ind
og find cacaoen frem..... De har jo lovet snestorm ;)



ps. Så er jeg forøvrigt begyndt at opdatere fanen LÆDER - kig da endelig forbi ik'?

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig rigtig fin :)
    Har desværre ikke råd til tasken, men jeg synes den er super lækker!!!

    SvarSlet
  2. Tak for de smukke ord om min butik. Du har helt ret, der er rigtig gode køb at gøre og varene er jo de samme som i butikkerne, bare til rigtig gode priser. Der var bmange kunder sidste weekend og flere af dem vil komme igen, da de har fortrudt, at de ikke købte mere. ALLE ER VELKOMNE. God kurve pakning.

    SvarSlet