lørdag den 25. december 2010

Go'morgen i juleland.....

Så er øjnene gnedet for den værste søvn
Maven er stadig ikke på toppen (men det har den nu ikke været siden torsdag)
og 
Tankerne er så småt gjort om at pille julepynt ned

Men jeg må vente.... der er jo Mads og Monopolet 
og 
jeg skal trække en vinder 


Nicolas har talt og vinderen er 
ANJA!
fra

Tillykke med dem ;)
Vil du ikke være sød at sende mig en besked med din adresse og med det farvevalg, du har truffet (kig evt på farvekortet på Amio)

Tusinde tak for alle de søde julehilsner fra jer derude i blogland.
Håber I får en fortsat dejlig jul.


Ps.
Når jeg får slappet lidt mere af, skal I se et par fantastiske ting jeg har fået.
Karina er blevet færdig med min strikkede trøje og Nicolas har lavet det mest fantastiske bord til mig....
Vent og se..... ;)

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Anja!
    Jeg glæder mig til at se både strik og bord.

    SvarSlet
  2. Jubii!!! Ihh hvor er jeg glad for at jeg var vundet. Det er sådan nogle flotte armbånd.
    Jeg har sendt dig en mail nu.
    Godt nytår!

    SvarSlet
  3. Jeg har sendt dig en mail på den adresse som står under din facebook-badge, da jeg ikke kunne finde andre adresser. Det var kkh77@hotmail.com er det rigtigt eller hvor skal jeg sende den til?
    Kh Anja

    SvarSlet
  4. Hejsa Anja!

    Jeg har tjekket hotmailen (bruger den stort set ikke mere). Men den er der ikke.

    Kunne du ikke være sød at sende den til
    kristine.k.h@gmail.com

    Undskyld roderiet.
    Kh
    Kristine

    SvarSlet