torsdag den 9. december 2010

Oh Happy day .......

Det eneste, der kan skæmme billedet af den perfekte dag i dag, er den hylende hankat uden foran soveværelsesdøren....
"Jeg er SUUUUUUULTEEEEE!", skriger han.
Og seriøst! Han helmer ikke førend han har fået mad i skålen......

Well! 
Men lad nu det ligge og hør hvilken dag, der ligger foran mig......
For det første er Nicolas' juleferie officielt begyndt i dag. 
En dag tidligere end planlagt, så jeg er himmel henrykt ;)
Dvs syv dejlige uger, hvor jeg ikke skal tænke på, om at han og jeg arbejder totalt modsat af hinanden.
For selvom jeg skal på arbejde, så er han hjemme om dagen.
Dejligt, dejligt dejligt!
Jeg glæder mig ;)
Og sådanne en dag må jo bestemt ikke sløses væk, vel?

Okay indrømmet! 
Helt færdig er han ikke, så her til formiddag er det fortsat Forsvaret, som bestemmer over hans tid.
Men senere.....
Står den på en hyggetur til staden med lidt af det hele.
Nicolas skal bl.a ind og inkassere dagens kalendergave og jeg skal måske have mig en lille ny yndlingskjole ;)
Og når dagen går på hæld, skal vi på  kanalrundfart og se om vi ikke kan finde Dorits skønne Ragna, hvor hun i aften har indbudt til blogtræf.
Det bliver så hyggeligt ;)

(Billedet er lånt hos Dorit!
Hvis du gerne vil have, at jeg fjerne det, ryger det fluks af igen. 
Ellers tak!)

At Nicolas også tager med, skyldes simpelthen, at Nicolas jo gentagende gange har fået en lille invitation af Dorit til at kigge forbi Grønland til en kop kaffe og et lille stykke med Handyarbejde.
Jeg tror hun har en svaghed for en god håndværker?
Hands off Dorit-pige..... han er min!
Men du må godt låne ;)

Det bliver en dejlig dag.....

2 kommentarer:

  1. Regner med at vi se på skiwet, hvis jeg kan finde det. Mon også jeg får den evt nye kjole at se?
    Go dag i staden

    SvarSlet
  2. Åh det lyder rigtig dejligt. Rigtig god ferie til Nokolas - og en rigtig god aften hos Dorit. Jeg gad godt at have været med...

    SvarSlet