tirsdag den 14. december 2010

Tortur......

Er vel nærmest det rette ord ;

For hvis man ved, hvordan jeg har det med gaver, så ved man, at det ikke har været sjovt, at se så mange mennesker pakke gaver ud - UDEN AT JEG FIK NOGEN......
Men endelig IDAG er det min tur til at pakke den gave ud, som jeg har fået med posten via Unikarinas pakkekalender.

Se det er da lidt sjovt ik'?
Nogen mennesker støder man bare ind i igen og igen og igen.
For bare et år siden havde jeg aldrig hørt om Britta Storm.
Men nu er hun bare her og der og alle vegne.
Først på bloggen.....
Så på Amio......
Så i færd med et støttearrangement for brysterne......
Så i Pakhus 16 på Fyn......
og altså også med en pakke i min postkasse ;)


Jubiiiiii....... og for dævlen da!
Lækker indpakning og lækkert indhold....

Britta har strikket et super lækkert og lunt halstørklæde til mig.
En kæmpe opgave.
Jeg tror at den Britta har luret mig ud, da vi var sammen i Odense, for det passer mig farvemæssigt som fod i hose.
TAK BRITTA!
 Se så er det da værd at åbne sin pakkekalender ik'?
Tusinde tak Karina! 
For initiativet og det kæmpe benarbejde du har gjort.
Det har vist været en lidt større mundfuld, end du lige havde regnet med ;)
Jeg håber ikke, at du er blevet fuldstændig skræmt, men måske med erfaringen fra i år, har lyst til at lave en ny pakkekalender næste år.
Jeg er i hvertfald helt sikkert med  igen ;)

Ha' en dejlig dag derude i blogland - og selvfølgelig ude i den virkelige verden as well ;)

5 kommentarer:

  1. WOW. Det var godtnok en lækker pakke. Sikke nogle farver!

    Jeg glæder mig til den 19. Det ER nemlig tortur at vente. Min er dog ikke kommet endnu, så jeg skal ikke hele tiden holde mig selv i kort snor mht. at "prikke på pakkerne" ;)

    KH Karina

    SvarSlet
  2. Iiih, jeg har også fået en pakke i dag... hvor var det skønt at modtage!

    Tusind tak for de meget, meget fine julehængere, de er lige præcis som jeg forestillede mig dem :) Glæder mig til at komme hjem og hænge dem op!

    SvarSlet
  3. Det er altså hæklet ;-)

    Jeg var sådan set ikke i tvivl da jeg fik at vide at det var dig jeg skulle lave noget til, for jeg ved jo at du ikke er gode venner med hverken strikkepinde eller hæklenåle. Og i Pakhus 16 kunne jeg kende dig på din trøje :-)

    Du skal lige være opmærksom på at nogen ikke kan tåle garnet (Noro Silk garden - uld, silke og mohair), direkte på huden. Især i nakken! Det er silken den er gal med. Jeg håber at du kan bruge det alligevel :-)

    Knus Britta

    SvarSlet
  4. Super lækker gave, som Britta har lavet til dig. Meget personligt.

    SvarSlet
  5. Åh det er bare sååååå fedt det halstørklæde, ej nu bliver jeg lidt misundelig hæ hæ, jeg elsker noro silk garden det er det fedeste garn :0) virkelig tillykke med det, glæder mig også en gang til at se din trøje.

    SvarSlet