torsdag den 13. januar 2011

Ich bin verliebt........

Og hvis I ikke allerede er det, så bliver I det helt sikkert også snart ......

Se nu bare her.....





Jeg sidder i Kunstfabrikken lige nu..........omgivet af de her yndlinge.

Lækre bløde farver, finurlige og naivistiske fantasifigurer svæver rundt om mig på væggene.
Trykt på lækkert, tykt akvarelpapir, som giver ekstra dybde og spil og som lige giver et ekstra plus på lækkerhedsskalaen.......
MUMS! 
Siger jeg bare.
Måtte flere af dem trylle trylle trylle dumpe ned i min turban.

Det er Mariann fra Going Danish, der laver dem og de er altså til salg både her i Kunstfabrikken På Kochsgade 101 i Odense, men også på Amio

I skulle bare vide, hvad Mariann og jeg vi går og pønser på.
Jeg siger intet. 
Men jeg kan betro jer, 
at det er STORT!

3 kommentarer:

  1. Åh jo, dem er jeg også forelsket i. Marianns billeder er bare skønne.
    Og på Julemarkedet i Pakhus 16 kom min søster hen og sagde at hun også var forelsket, så jeg ved hvad hun skal have i fødselsdagsgave :-)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de flotte!! :D ville elske den med de tre mænd og ballonerne til A's værelse! :) det må komme på ønskelisten!

    - glæder mig til at høre mere om hvad i pønser på ;)

    Klem
    Sasha

    SvarSlet