mandag den 7. februar 2011

Mere udsalg ...........knapper! ........Kig forbi og gør et kup!

Ja!
Jeg var åbenbart ikke færdig alligevel.
De sidste knapper som kommer på her i dag, har jeg gået og summet omkring siden jeg lagde de andre på bloggen.
Flere af dem med tanke på mulige projekter.
Men nu er de her alligevel.
Jeg må jo erkende, at tiden vist er løbet fra de projekter.
Jeg prioriterer dem simpelthen ikke nok mere.

For en mdr. siden købte jeg, med de bedste intentioner om små babyundertrøjer, lækre lækre uldgarner fra garnudsalget.
Men det ligger der bare....
For længe siden husker I nok, at jeg investerede i lækkert garn fra Tanterne Grøn..... det lå der også bare. Tanken om Pine skræmte mig fra vid og sans.
Så nu er det solgt til min mor med et klækeligt afslag.... tsk tsk tsk
Og nu knapperne.
Jeg har sværmet for dem og tænkt både nye armbånd, tasker og marked.
Men jeg kan ikke få plads til det inde i mit hoved.
Så nu ryger de altså også.
Denne gang er der både 2. sorteringsknapper og top top kvalitet.

Byd ind..........
Knapperne sælges igen i små grupper her fra bloggen.
Skrive en kommentar i feltet og send mig en mail med adresse, hvis I vil købe nogen af dem.
Så sender jeg et kontonr. baglæns og sender knapperne fluks jeg ser the monetos på kontoen.
Det er først til mølleprincippet, der gælder.


Lækre håndlavede keramikknapper 4 stk - sælges samlet for 175,- (+ porto 24,-)
Knapperne er mellem 2,5 og 4,5 cm
Knapperne er solgt til Karina

En håndlavet keramikknap og 3 kokosknapper med emalje - knapperne sælges samlet for 100,- (+ porto 24,-)
Knapperne er mellem 4 og 5 cm


Håndlavede keramikknapper nogle med små fejl andre tip top-sælges samlet for 150,- (+ porto 24,-)
Knapperne er mellem 2 og 5 cm.
Solgt til Majken


Tip top lækre håndlavede keramikknapper - sælges samlet for 185,- (+ 24 ,- porto)
Knapperne er mellem3,75 og 5,5 cm
Knapperne er solgt til karina

5 kommentarer:

  1. Skynder mig!
    Jeg vil gerne købe de øverste og de nederste! Sender dig en mail ;)

    KH Karina

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej - angrer ikke købet, men der var slåfejl i teksten som jeg ikke gad have stående - har prøvet at maile dig min adresse via bloggen, men det virker ikke lige nu - send din e-mail adr. til majkenhammer@gmail.com og jeg sender dig oplysningerne.

    Hilsen

    Majken

    SvarSlet
  4. for en i h..... hvor er jeg dog langsom.....

    SvarSlet
  5. ...åh, hvorfor er jeg altid bagud med blog opdateringer. De knapper er så smukke!

    SvarSlet