torsdag den 24. marts 2011

Om at få slået benene væk under sig......

For det har jeg lige fået i dag.

Jeg er blevet glædet
rørt
har fået gåsehud
er blevet inspireret
og jeg er blevet begavet 

Og det alt sammen af den samme person.

For i min postkasse i dag lå der en uventet pakke.
Normalt ligger der mange pakker i min postkasse. For som jeg har skrevet tidligere, så bor jeg altså så langt ude på landet, at jeg desværre må købe mange af mine råprodukter over nettet.
Men i dag lå der altså en uventet pakke fra SØDE Karina ;).

For længe siden stod Karina og manglede et par sorte læderstropper til en af hendes nysyede fede tasker og dem spurgte hun, om ikke jeg kunne hjælpe hende med.
I kan se det endelige resultat, ved at følge linket.
Og i dag fik jeg så det her med posten.....tsk tsk tsk.... Det var jo ikke meningen.
Men for pokker, hvor er jeg alligevel glad for det.
Det er så TYPISK Karina at lave sådan et stunt. 
Så betænkelig, så sød og så kær ;)

Jeg har tidligere fået en af Karinas valkede tasker og jeg er seriøst helt vild med dem. 
Hvis nogen husker det, så havde jeg faktisk den sidste med, da Nicolas og jeg blev gift på rådhuset for snart et år siden.... Så jo! Jeg er ret vild med den ;)
Og jeg ved, at den nok skal bliver brugt flittigt.

Men ud over punge/tasken, så har jeg også fået det sødeste kort og en "hemmelig" læderopskrift fra en gammel håndarbejdsbog.....Hmmmmm mon ikke der er grundlag for endnu lidt læderarbejde?
Det ser ihvertfald temmelig spændende ud ;)


Sik'n dejlig overraskelses dag!
Så gør det pludselig ikke noget, at det blæser fanden et øre af derude, 
eller at man kan se frem til endnu en aftenvagt med fem i overbelægning.....
For jeg er blevet beglædet og begavet ;)

2 kommentarer:

  1. Karina kan å overraske ja:) Men så lager du jo superflotte ting som hun virkelig setter pris på :) Ha en riktig fin weekend :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at du blev glad for den... Tak for de søde ord. Jeg synes bare lige jeg ville sige tak... Vil blot lige tilføje at den er ikke valket (det er strik, som er blevet vasket og filtet i vaskemaskinen) Denne pung er filtet...

    SvarSlet