søndag den 27. marts 2011

Sved på panden.........

Men ikke min.
Det er nemlig Nicolas, som har gjort det hårde arbejde her.
Jeg tror seriøst ikke, han synes, at jeg er hurtig nok...... 
og indrømmet!
Jeg tror faktisk, at han skærer til mindst dobbelt så hurtigt som mig.
Jeg kan sagtens finde ud af det.
Men det er nu dejlig let, at han vil gøre det ;)

Igår, netop som jeg havde lagt sidste hånd på Dorits taske, tikkede der endnu to taske bestillinger ind....
FEDT FEDT FEDT!

Så nu er vi igang.... Den næste taske på bedding er til Majken.


 Alle dele er skåret og jeg venter nu bare på, at symaskinen skal komme hjem fra reparation, så jeg kan komme igang med foret.
Indtil da skal der slås en pokkers masse huller....
Og lige nusses lidt med et lille hemmelig projekt, som jeg gerne skulle kunne vise jer imorgen ;)

2 kommentarer:

  1. Kender det godt - altså det med at få lidt hjælp til at få skåret. Jeg overlader også trygt skæret til kæresten, og indrømmet - han laver sgu mere lige remme end jeg.
    Glæder mig sådan til at møde dig in real life, Kristine. Har en lille ting jeg gerne vil vise dig - noget som jeg bestemt tror du vil finde interessant, og som jeg syntes ville passe virkelig godt ind i dit smukke sortiment.
    Solrig søndag til dig
    /Louise

    SvarSlet
  2. Øj hvor der er kommet fut i taskerne. Dejligt for dig. Pas nu på fingrene. (og husk lige at læse mail)

    SvarSlet