mandag den 18. april 2011

For første gang i seks år......

Skal jeg prøve at gå en påske i møde velvidende, at jeg ikke skal møde ind på arbejde.....
For pokker hvor er det en fantastisk tanke.
Jeg kan blive helt høj ved tanken ;)

Og første fridag er bestemt ikke forløbet kedeligt.
Først en lille smuttur til Hillerød med trailer, for endelig at få fingrer i den brændeovn, 
som skal gøre, at jeg kan overvintre på værkstedet.
Jeg flyttede ud igen den anden dag efter at have tilbragt hele vinteren i køkkenet.
Og hold da lige op, hvor det både pyntede i køkkenet og gav ro i sjælen.
Mit værksted er GUDEstedet og kan nu endelig bruges hele året...... 
Eller jo! 
Det kan det, når Nicolas lige får installeret vidunderet.
En skøn sag med vindue til ilden og det hele, har jeg tiltusket mig.
Jeg glæder mig ;)

Ud over den lille sviptur, har jeg haft dejligt venindebesøg, hvor hele verdenssituationen blev vendt op og ned og hvor både lette og tunge emner fik en tur.
Hyggeligt og godt, at hun kan finde ud af at hive fat i mig.
For jeg ved det!!!!
Jeg er en usling og jeg er elendig til det der med at holde kontakt.
Jeg elsker at have godt selskab og thehygge. 
Men jeg er seriøst en torsk til selv at gribe knoglen og skabe situationen.
Jeg er vist for distræt?????
Mia havde sin fem mdr. gamle Dagmar med og overbeviste mig endnu en gang om, at jeg indtil videre skal holde mig til min femårsplan og ikke så meget som overveje at få børn.
For selvom kære Dagmar var både smilende, kærlig og lattermild, så er det at blive mor altså et 24/7 job, som jeg slet ikke kan se mig selv i lige pt.
Men respekt for de, som lyster.

Og nu hvor Nicolas er hjemme og har fået givet den kære brændeovn en en lækker gang finish og hvor Mia er kørt hjem, har jeg fået gjort den næste taske klar til afsendelse.
Så søde, tålmodige Majken imorgen kommer denne her nyfedtede sag i posten.
Håber den er alt det, du forestillede dig?





Og Kære Lotte!
Jeg har et par dages arbejde tilbage på din, så den skulle også gerne være fremme inden så længe......
Jeg lever efter mottoet "Tålmodighed er en dyd"!
Og håber også du gør det samme?

1 kommentar:

  1. Den er blevet rigtig flot - glæder mig til at modtage den :)

    SvarSlet