tirsdag den 14. juni 2011

I dag har jeg set resultatet af et overskudsagtigtigt menneskes handlinger....

Kære Lotte!

Tusinde tusinde tusinde tak for din dejlige overraskelse.

Jeg undrede mig lidt, da jeg kom hjem fra byen i dag og fandt en pakke foran døren. Jeg kunne ikke lige mindes at have bestilt noget....hmmmmm.....hmmmmm......hmmmmmm
Og da jeg så så dit navn som afsender, blev jeg endnu mere overrasket.
Hvad pokker var nu det?

Du er da det mest betænksomme og kære menneske.
Og sikke et overskudsagtigt menneske ;)
Hvorfor tænker jeg aldrig på at gøre den slags?
 


Forøvrigt skulle man faktisk tro, at du kender mig ;)

1. Jeg elsker cookies - og da specielt de her. 
Ka' du så slippe en opskrift?


2. Jeg har hele skabet fuld af hjemmestrikkede sokker, men har længe ønsket mig nogle lange nogen. 
Jeg må så bare indrømme, at der rækker mine evner overhovedet ikke. 
De her er jo super super skønne.
Og endelig 3. Ja! Der ved jeg jo godt, at jeg har afsløret mig selv lidt på bloggen. 
Men jeg bruger altså meget creme til mine hænder ;)
Og så ELSKER jeg seriøst lavendel, så du har skudt fuldstændig rigtigt.

Så igen!
Hold da op en fed overraskelse.
Jeg er vild med den og meget meget overrasket og glad.

Mange kærlige hilsner
Kristine

3 kommentarer:

  1. Åh hvor en dejlig pakke i den travle tid :)

    SvarSlet
  2. Når gaver kommer, når man mindst venter dem - så har de sådan en dejlig effekt. For ud over lækkerheden i de enkelte ting - så er overraskelsen og betænksomheden også en stor del af det. Skønne gaver du har modtaget. De strikkede sokker er VILD lækre - er næsten helt misundelig. Så hvis Lotte sælger sokker - så hører jeg gerne.

    SvarSlet
  3. Ihh hvor dejligt sådan at blive overrasket. Ligner ting til en rigtig hyggedag, dejlig selvforkælelse med hyggesokker og kagespisning og creme til de hårdt arbejdende hænder.Og sokkerne,-nej hvor er de bare skønne!Sådan at blive tænkt på er dejligt,-og betænksom det er du bestemt også selv ,- du har da lige tilbudt din hjælp da jeg mest havde brug for den og det selv om du har så travlt,-så tusind tak for det. Kram Mariann

    SvarSlet