tirsdag den 26. juli 2011

Alting er bare LIDT bedre i dag......

Jeg kan mærke det...... Det er så småt begyndt at komme snigenede.
Mit feriehumør!

To dage har jeg tilbage.....Men alting er allerede begyndt at være lidt lettere at overkomme.
Mit gear er et andet med den viden i baghovedet.
Alting har fået lidt farve og substans.
Og jeg kan mærke at mit humør er på vej op.
Jeg glæder mig sååååååh meget til fredag ;)

Det har også været lidt lettere at være på værkstedet i dag.
Tingene er lykkedes lidt mere og jeg har fået lidt mere kontrol igen.
Der er gjort notater og sat punktummer.
Dagens største punktum er dette ........








Det grønne kalenderomslag er til Helene.
Men har du lyst til et magen til, eller måske i en anden farve, kan du finde dem her
Det her er lavet så det passer til en af Maylands lærerkalendere str. 15 x 21

8 kommentarer:

  1. Hej Kris.
    Hold kæft hvor er den flot. Jeg har jo sådan en lærerkalender - uha, hvor får jeg lyst til at eje omslaget.... Tænke, tænke...
    Knus Sussi

    SvarSlet
  2. LARMENDE SMUK... Jeg drømmer og kan ikke beslutte mig for farven. Først tænkte jeg klassisk sort som kan leve altid - og passer til alt et andet sorte jeg har. Så tænkte jeg på den rå og naturlige kernelæder, som bare bliver smukkere og smukkere for hvert år. Men den grønne - uh den er smuk. Jeg tænker stadig - og jeg har jo lige nogle måneder endnu før det rigtigt bliver aktuelt - når et nyt år dukker op.

    SvarSlet
  3. Uf den er hyper. Den kan blive svær at komme uden om.
    Mht energien, så er der ingen tvivl. Det er POWER stenen som virker. Godt du fik den.

    SvarSlet
  4. Så lækker en sag - det var da noget af et punktum at sætte. Husk at kigge forbi mig om deltag i Givw away om Per Hillo malerier.

    SvarSlet
  5. Den er bare så flot. Jeg glæder mig meget til posten aflevere pakken. Så forvandler jeg mig til Helene 3 år og flår papiret af med det samme :o)

    SvarSlet
  6. Hvor ER det altså bare flotte ting du laver. Du er vist ved at finde din niche?!

    SvarSlet