søndag den 3. juli 2011

Jeg kom sent i seng i går......

For jeg gik fuldstændig i selvsving foran symaskinen ;)
Det blev til en god favnfuld lækre skind og kernelæder clutches...

Det fremgår vist ikke specielt tydeligt her. Men skindet er altså rødligt og skindende.
Måskeskulle jeg prøve at få et bedre billede?????
Alle kan købes her fra bloggen for 450,- + porto (25,-)

Hvis nogen skulle lyste, så lægger du blot en kommentar om hvilken, du vil have + sender mig en mail med adresse og valg.
Mail: kristine.k.h@gmail.com
Så skal jeg fluks sende dig en mail tilbage med mit kontonr.

Ha' en skøn søndag derude i det danske, ustadige vejr ;)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! Jeg vil påstå at det er noget af det fineste du har lavet!

    SvarSlet
  2. De er virkelig lækre! Smukt arbejde!

    SvarSlet
  3. Hvor er de lækre..!! Virkeligt fede.. Ville ønske jeg havde 450,- der stod 'lækkerier til mig' på..;)
    Kh Anne

    SvarSlet