onsdag den 17. august 2011

Ny ham.....

Endelig.....


Egentlig var det min opgave,at male huset, når nu Nicolas havde bygget det - ligesom det var min opgave at flyttet brændet, når nu Nicolas havde skåret og flækket det.
MEN!
Nogle ting går bare ikke sååååh stærkt i min verden.
Så nu er Nicolas forlængst færdig med brændet og nu så småt også begyndt på maleriet....tsk tsk tsk.

Jeg håber bare, at han føler at han også får noget igen for alt sit slid?

ps. I skal altså stadig forestille jer det med hvide vinduer - ikke de her rustrøde banditter. Vi var bare så heldige at finde nogle fine brugte, som jo bare liiiiiige skulle males lidt ik'?

1 kommentar:

  1. Det bliver SÅ flot. Og der skal jeg sidde inde med mit strikketøj og høre på dejlige sladderhistorier fra de varme lande. Jeg glæder mig. Ser det for mig. Efter en lang tur i skoven med efterårsstorm, vender vi tilbage til den buldrende brændeovn og den varme the. Jo tak jeg kan godt komme den dag. Hvor er han bare sød og flink......og arbejdsom din mand. Pas godt på ham.

    SvarSlet