fredag den 30. september 2011

Tillykke til Mariann!

Solen stod højt på himmelen i går og det var perfekt vejr til en tur ud at banke på butikkernes døre.
Så mens jeg sad indendøre og svedet tran over en bestilling, vandrede Mariann alene rundt i de jyske provinsbyer.


Damn! 
Hvor ville jeg gerne have været med. 
Høj sol, højt humør og en kold øl til frokost for at fejre og til at hygge ;)
Men næstbedst må det vel være, at Mariann var flittig til at holde mig underrettet om missionens fremskridt.
- Hun ringede og fortalte, at hun havde fået den allerførste butik, hun havde været inde i i Vejle...... og det blev til en lang sludder om båd dit og dat.
- Jeg ringede og fortalte om RUM - og det blev en kort samtale, da Mariann kørte bil på daværende tidspkt.
- Hun ringede, men jeg var i bad - og det blev igen en kort samtale.
- Jeg ringede, og hun tog ikke telefonen, da hendes bildør var gået op på motorvejen ?????
- Hun ringede - og fortalte, at hun havde fået endnu en butik - ALTSÅ! SÅDAN GIRL! FANTASTISK DAG DA ;)
Og vi sludrede igen frem og tilbage.

Åh! Hvor ville jeg gerne have været med derude i marken.
Have mærket adrenalinsuset og følt mig lidt høj........

Men i stedet fik jeg lavet de hersens små banditter klar til posten, så tja.... 





Noget godt kom der vel ud af mit afsavn?

Kortholderne er på til butik Unika i Kompagnistrædet. 
Men hvis du skulle lyste en af dem, kan de altså også inden længe fås lige HER


ps. Marians illustrationer kan forøvrigt også fås HER

1 kommentar:

  1. Jeg var forbi Kompagnistræde forleden for at se dine fine fine kreationer IRL. Og JA - de er lige så smukke i virkeligheden! Jeg tror jeg skal have en opsparing i gang :)

    SvarSlet