torsdag den 12. januar 2012

Ah men altså..... Det er da ren Skipper Skræk det her!

Hermed dedikerer jeg min morgenmad til Skipper Skræk.
For med gårsdagens træning i mente og med mine allerede begyndende ømme og stive muskler, kan jeg simpelthen ikke gøre andet.....


Hvad kom jeg i?

Til 3 glas.

2 kiwier
1 STOR håndfuld frisk spinat
1/2 avocado
1 go klump ingefær
2/3 frossen banan
15 mandler
1 spkf. hørfrø olie
10 cm agurk
2 cm tyk skive ananas
1 tørret figne
2-3 dl vand

Og yummi yummi......... Den er skisme lækker.

Ha' en fantastisk dag derude .

ps. Tusinde tak til alle jer, der allerede støtter op om min spred rygtet kampagne.

3 kommentarer:

  1. Lige efter mit hoved.Godt du også huskede olien. Proteinpulver kunne også være et godt sup og hjælp til de restituerende muskler.

    SvarSlet
  2. Hej Kristine.
    Det lyder lækkert, mon ikke jeg skulle tage mig sammen og prøve sådan en gudedrik ;-)
    Knus Sussi

    SvarSlet
  3. Only if you say it is... : ) It looks like what popeye would drink! xoxo

    SvarSlet