fredag den 6. januar 2012

Potpourri


Så skinner solen endelig igen.... Vel nærmest for første gang sådan for alvor her i det nye år.
Julen og nytåret er vel overstået.
December har denne gang været rigtig hård at komme igennem.
For ud over alle de kreative ting jeg elsker at lave, har jeg trods min deltidsstilling været mere på sygehuset end vanligt.
Og det har trukket tænder ud i år.
Jeg lover jer!!!!! 
Mennesker bliver ikke mindre syge fordi julen står for døren. 
Så fortæl mig lige, hvorfor ledelsen tror det, og mener, at vi sagtens kan være en mindre i vagt?
Hvorfor vi skal have overarbejde, når alle andre holder fri og hvorfor vi aldrig kan få lov til selv at vælge vores vagter?
Vær sød at fortæl mig det???

Men!
December er et overstået kapitel nu og nu glæder jeg mig til det nye år med de udfordringer, opgaver og spændende nye ting, som ligger og lurer.
Jeg har lagt planer og arbejder hen i mod dem....lige så stille...
I det nye år har jeg ønsket mig, at dagen har 25 timer i stedet for som tidligere 24.
Og når mit ønske går i opfyldelse, skal timen bruges på fordybelse, inspiration, læring og formidling.
Eller sagt kort.
På bloggen og i blogverdenen.
For jeg må indrømme, at det sidste halvår af 2011, har det været småt med det.
Både mig som læser og kommenterende, men også med mig som skribent.
Jeg som ellers elsker begge dele????
eg har ikke haft overskud eller inspirationen.
Lysten har været der. Men med så meget andet, er den bare ikke altid nok.
Så! 
Jeg beder til den ekstra time, eller til lidt mere struktur, overblik og orden.
Og så håber jeg, at vi ses derude ;)

Ha' en dejlig weekend derude!

Ps.sneak a peak 









Et lille potpourri af de ting, jeg leger med i øjeblikket.
Fine farver, tekstil og skind.
Snart på vej i butikkerne.....


7 kommentarer:

  1. Kære Kristine.
    Jeg "besøger" dig dagligt her på bloggen, og har savnet dine sjove indlæg.
    Jeg glæder mig også til at døgnet får 25 timer, så vil jeg nemlig bruge den ekstra time til at slappe mentalt af i :-)
    Knus
    Faster Sussi

    SvarSlet
  2. I see that you and I had the same wish, a longer day, I asked for a 27 hour work day for the same purposes: contemplation, inspiration, learning...

    I love your new creations...looks like working overtime did not do you in.

    Happy 2012...xx

    SvarSlet
  3. Søde Kristine - dine ord og billeder er bestemt savnet. Men jeg nyder de små indfld der kommer indimellem. Lige pludselig så lykkes det for dig - at få det til at hænge sammen - og også at få tid til at blogge fordi du har lyst og ikke kan lade være.
    Sindsygt lækre ting du har gang i. Tasken med den gule lomme... mums. Glæder mig til at se flere af dine nye påfund.

    SvarSlet
  4. Lene Haumann Jensen7. januar 2012 kl. 00.07

    Sikke da dejlige ting du laver. Her må jeg vist holde godt øje ;o)

    SvarSlet
  5. Har også savnet dig og dine flotte ting på bloggen - kunne tænke mig at vide, hvor du har købt den ekstra time ;) og er den forresten nok ? - mine bekendte kigger lidt på mig når jeg siger, at "vi kreative" kunne godt bruge 48 timer i døgnet :)

    SvarSlet
  6. Glædelig nytår - jeg glæder mig ihvertfald til at læse mere hos dig. Du skriver sådan nogle dejlige indlæg, og jeg elsker dine utrolig kreative kreationer.
    Du nævnte en fantastisk teknik til farvning af tekstiler - syntes det ser så fedt ud det du har fået lavet. Gå endelig videre med det. Du har virkelig fanget en fed linje!

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine dine nye sager. Jeg er helt vild med den lille taske øverst. Er den til salg?

    SvarSlet